O pasado venres 6 de xullo fixen a presentación do Proxecto Fin de Carreira que levaba desenvolvendo durante todo o último ano. Para a presentación a idea foi realizar unha presentación dinámica que usara a tecnoloxía como estaba a facer o usar o blogue para a divulgación de todo o proxecto, así que decanteime por utilizar Prezi para facer a presentación.

A idea da presentación era sintetizar todo o coñecemento adquirido e como se desenvolvera todo o proceso de realización dun Proxecto Fin de Carreira de cooperación ao desenvolvemento; sintetizando todas as ideas que fora contando no blogue e no proxecto, tanto memoria coma planos.

A presentación transcorreu bastante ben, sen ningún problema; excepto que me esquecerá acender os altofalantes para que se puidera escoitar o vídeo de Mauricio. As consideracións do tribunal foron moi boas, á vez que recoñecían que o tema do proxecto non era similar a outros Proxectos Finais de Carreira.

A continuación vos deixo a presentación por se queredes ver as imaxes que utilicei e como quedou todo organizado no Prezi, podedes ver o enlace o final de este artigo. Mais unha recreación da presentación gravada en vídeo días despois da presentación con todos os comentarios que fixera das imaxes o día da presentación que está a continuación.

PD: proximamente intentarei subir as últimas entradas do proxecto; que non me deran tempo a facer antes da presentación.

 

El pasado viernes 6 de julio hice la presentación del Proyecto Fin de Carrera que llevaba desarrollando durante todo el último año. Para la presentación la idea fue a realizar una presentación dinámica que había usado la tecnología como estaba haciendo el usar el blog para la divulgación de todo el proyecto, así que me decanté por utilizar Prezi para hacer la presentación.

La idea de la presentación era sintetizar todo el conocimiento adquirido y como se había desarrollado todo el proceso de realización de un Proyecto Fin de Carrera de cooperación al desarrollo; sintetizando todas las ideas que había ido contando en el blogue y en el proyecto, tanto memoria como planos.

La presentación transcurrió bastante bien, sin ningún problema; excepto que me olvidara encender los altavoces para que se había podido escuchar el vídeo de Mauricio. Las consideraciones del tribunal fueron muy buenas, a la vez que reconocían que el tema del proyecto no era similar a otros Proyectos Finales de Carrera.

A continuación os dejo la presentación por si queréis ver las imágenes que utilicé y cómo quedó todo organizado en el Prezi podeis ver el enlace al final de este artículo. Más una recreación de la presentación grabada en vídeo días después de la presentación con todos los comentarios que había hecho de las imágenes el día de la presentación na parte intermedia.

PD: proximamente intentaré subir las últimas entradas del proyecto; que no me dieran tiempo a hacer antes de la presentación.